نصب تابلوهای راهنمای سرویس بهداشتی در مسیرهای مواصلاتی هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: برای رفاه حال گردشگران و مسافران، تابلوهای راهنمای سرویس بهداشتی در مسیرهای مواصلاتی هرمزگان نصب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با بیان این مطلب گفت: نصب تابلوهای راهنمای سرویس های بهداشتی در راستای سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی متناسب با سراسر کشور در استان نیز در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: تعدادی از این تابلوهای راهنمای سرویس‌های بهداشتی در مسیر بندرعباس ـ حاجی‌آباد و بندرلنگه نصب‌شده و تا آخر هفته نیز مابقی تابلوهای اطلاع‌رسانی در سایر مسیرهای مواصلاتی استان نصب خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در راستای تأکید مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی در خصوص سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی، آن دسته از سرویس‌هایی که نیاز به سامان‌دهی داشته رصد شده، اظهار کرد: اقلام مورد نیاز نیز خریداری‌شده که به‌زودی سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی آغاز می‌شود.  

محسنی در خصوص سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی جزیره هرمز گفت: با مذاکراتی که با فرماندار بندرعباس و شهردار جزیره هرمز داشتیم مقرر شد کلیه سرویس‌های بهداشتی جزیره هرمز توسط شهرداری هرمز سامان‌دهی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: همچنین نقاط مختلفی برای احداث سرویس‌های بهداشتی توسط این اداره‌کل شناسایی‌شده که با همکاری اداره کل راهداری استان در قالب طرح‌های گردشگری با اولویت سرویس بهداشتی به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

او تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سرویس‌های بهداشتی، سامانه ۰۹۶۲۹ به مشکلات هموطنان رسیدگی خواهد کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402092901657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha