صدور موافقت اصولی هتل پنج ستاره در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی برای یک هتل پنج ستاره در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری موافقت اصولی یک هتل پنج ستاره در شهرستان اردبیل صادر شد.

 معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این هتل پنج ستاره با حجم سرمایه‌گذاری هشت هزار و ۶۰ میلیارد ریالی و با پیش بینی اشتغالزایی ۱۰۰ نفری و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود.

او تاکید کرد: همچنین در این جلسه مشکلات طرح گردشگری محیط و پارک طبیعت گردشگری عشایری واقع در منطقه کپز مشگین‌شهر با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی بررسی و برای رفع مشکلات این طرح تصمیماتی اتخاذ شد.

سریع‌الاطلاق با اشاره به سایر پرونده‌های بررسی شده در این جلسه، ادامه داد: بررسی نقشه معماری هتل سه ستاره در سرعین و نقشه معماری متل در جاده ارجستان که توسط مشاوران این پروژه‌ها ارائه شد از دیگر پرونده‌های طرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100200044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha