هنرمندان صنایع‌دستی اصفهان را حمایت می‌کنیم

رئیس بسیج هنرمندان استان اصفهان از حمایت‌های مالی و ارائه تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امروز چهارشنبه ۶ دی‌ماه، نشست برخط با مدیران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های استان اصفهان با حضور نورالله عبدالهی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، علیرضا عسگری زاده رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان و جمعی از مسئولان اداره‌کل و سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان در این نشست گفت: تلاش داریم تا با بهره‌گیری از تجربه همکاری‌های این دو نهاد در سال گذشته، همکاری‌های خود را به‌منظور حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی در پهنه استان اصفهان افزایش دهیم.

او ادامه داد: امسال با افزایش اعتبارات تلاش داریم تا تسهیلات بانکی به‌صورت قرض‌الحسنه و در قالب بازپرداخت وام ۷ ساله به هنرمندان پرداخت شود.

عسگری زاده افزود: امسال تسهیلات بانکی در قالب حمایت از هنرمندان در مرکز و شهرستان‌های استان به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال پس از برنامه‌ریزی و ثبت‌نام، با در نظر گرفتن اولویت‌ها با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha