عقد تفاهمنامه انجمن دفاتر گردشگری اردبیل برای توسعه گردشگری سلامت

انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل با شرکت گرین وی عمان تفاهمنامه همکاری در زمینه گردشگری سلامت امضا کردند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، روز چهارشنبه 6 دی ماه 1402 در حاشیه نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت، انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل با شرکت گرین وی عمان تفاهمنامه همکاری در زمینه گردشگری سلامت امضا کردند.

رئیس هیات مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل در این مراسم گفت: استان اردبیل ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری سلامت دارد و استفاده از این ظرفیت با افزایش روابط و معرفی آن در سطح بین‌المللی و در بازارهای هدف محقق خواهد شد.

علیرضا قانع افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس یکی از بازارهای مهم در حوزه گردشگری سلامت برای ایران هستند که جذب گردشگران سلامت این کشورها می‌تواند در رونق گردشگری سلامت استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

او تاکید کرد: شرکت گرین وی عمان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت است که عقد تفاهمنامه با این شرکت و افزایش روابط دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان با این شرکت، آغازی برای جذب گردشگران عمانی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100700340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha