هنرمند و پژوهشگر مازندرانی به‌عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران از کسب رتبه برتر یکی از کارمندان هنرمند و پژوهشگر این اداره‌کل به‌عنوان پژوهشگر برتر، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، محمد آفرین محمدزاده یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ گفت: در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر کشوری و استانی برگزار شد، سمیرا حسینی یکی از کارمندان هنرمند و پژوهشگر شهرستان نور به‌عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران ادامه داد: این پژوهشگر برتر تاکنون ۱۰ مقاله داخلی، دو مقاله خارجی، پنج اساسنامه، چاپ یک کتاب در حوزه شهرسازی و گردشگری و تالیف دو کتاب در حوزه گردشگری و شهرسازی را در رزومه کاری خود ثبت کرده است.

محمدزاده تصریح کرد: بدون شک، توجه و تقدیر از پژوهشگران می‌تواند فرصت مناسبی را برای ارتقای جایگاه اداره‌کل و رسیدن به اهداف آن فراهم کند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران با اشاره به اینکه افکار و ایده‌ها باید هدایت شوند و به آن بها داده شود، یادآور شد: نیروی انسانی به ویژه پژوهشگران و متفکران از مهم‌ترین سرمایه‌های سازمانی به شمار می‌آیند که می‌توانند با طرح ایده‌های نو زمینه تحول اداره‌کل را فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101000506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha