۹ دی روز برائت مردم از مخالفان نظام اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ستاد اقشار و متخصصین سپاه سلمان گفت: ۹ دی روز اعلام برائت جستن مردم بصیر ایران اسلامی از مخالفان نظام اسلامی بود.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ترقویی ظهر امروز دهم دی ماه در جلسه بصیرتی و روشنگری که به مناسبت دهه بصیرت در موزه زاهدان و با حضور پرسنل اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی روزی نمایانگر زیبای اصل تولی و تبری است و در واقع مردم ما با بصیرتی که داشتند در سال ۸۸ از منافقین و کسانی که به نظام و ولایت شک داشتند برائت جستند.  

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ستاد اقشار و متخصصین سپاه سلمان افزود: در این روز مردم ایران اسلامی راه خود را از معاندان و مخالفان نظام اسلامی جدا کردند و با حضور آگاهانه خود در خیابان ها ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری، مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی زدند که به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب خیابانی بودند.  

او ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی به خیال خام گمان می کردند که مردم از آینده این کشور مایوس و ناامید شده اند و قصد داشتند تا با بزرگنمایی مشکلات، دروغ و تهمت به مسئولان نظام مردم را به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد دو قطبی میان توده مردم به خواسته های شوم خود برسند.  

به گفته حجت الاسالام ترقویی، خوشبختانه بیانات رهبر معظم انقلاب و درایت و بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و توطئه‌های آنها را خنثی کرد و مردم با حضور حماسی خود باعث استحکام‌بخشی به پایه‌های نظام اسلامی شدند.  

او تاکید کرد: ۹ دی ثابت کرد که مردم ایران علیرغم تمامی مشکلات و سختی هایی که وجود دارد اما زمانی که نیاز باشد و در برهه های حساس پشت ولایت فقیه را خالی نکرده و اجازه دخالت بیگانگان در امور کشورشان را نخواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101000512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha