همه ظرفیت‌های کرمانشاه باید در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری معرفی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران باید همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان به بهترین شکل معرفی شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، طهماسب نجفی روز دوشنبه ۱۱ دی ماه در جلسه بررسی حضور استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که با حضور مدیرکل و سرپرست معاونت گردشگری استان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یک فرصت بسیار خوب برای معرفی مناسب استان در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان باید همه توان خود را به کار بگیرد که یک معرفی شایسته از همه ظرفیت‌های استان انجام شود. 

او تصریح کرد: این حضور حداکثری نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط است که تاکیدات لازم برای مشارکت در این رویداد از سوی مدیریت ارشد استان انجام می‌شود. استان کرمانشاه به لحاظ جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در کشور بی‌نظیر است و ما باید با معرفی مناسب این توانمندی‌ها شرایط حضور حداکثری گردشگران را به استان فراهم کنیم. 

نجفی گفت: کرمانشاه همواره دروازه عتبات عالیات بوده و انتظار می‌رود در این رویداد این ظرفیت به خوبی معرفی شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، ادامه داد: همچنین در حوزه دفاع مقدس و گردشگری راهیان نور نیز ظرفیت‌های ممتازی در استان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. 

او با اشاره به اینکه توسعه گردشگری یکی از محورهای مورد تاکید استاندار کرمانشاه است، گفت: حضور با حداکثر توان استان در این رویداد بین‌المللی از جمله مواردی است که باید مورد توجه همه دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد. 

همچنین داریوش فرمانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، در این جلسه نحوه حضور و برنامه‌های این اداره‌کل برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران را تشریح کرد. 

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402101100549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha