بررسی مسائل حوزه صنایع‌دستی بیله‌سوار اردبیل با محوریت ارتقای آموزش

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در سفر به شهرستان بیله‌سوار ضمن بازدید از کارگاه‌ها و مرکز آموزش، مسائل حوزه صنایع‌دستی این شهرستان را بررسی کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام امروز 12 دی ماه 1402 گفت: شهرستان بیله‌سوار یکی از مناطق مهم استان از نظر تولید محصولات صنایع‌دستی به ویژه بافته‌های داری است که ارتقای آموزش و حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی در این شهرستان می‌تواند به رونق بیشتر آن منجر شود.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی در محل اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بیله‌سوار یکی از مجهزترین و بهترین کارگاه‌های این رشته در سطح استان است که طی بازدید از این کارگاه مشکلات باقی مانده آن نیز بررسی و مقرر شد کمبودهای آن رفع شود.

او تاکید کرد: با توجه به اهیمت ارائه تسهیلات حمایتی برای صنعتگران حوزه صنایع‌دستی، از روسای بانک ملی و صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیله‌سوار که در این حوزه بیشترین همکاری را با ما داشته‌اند، قدردانی خواهد شد.

دلاورقوام ادامه داد: همچنین ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان بیله‌سوار شرایط آموزش صنایع‌دستی در شهرستان بیله‌سوار بررسی و مقرر شد اعتبارات لازم از سوی فرمانداری و اداره کل میراث‌فرهنگی استان به حوزه آموزش اختصاص یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101200638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha