‍نقش بانوان شاغل در پیشبرد اهداف سازمانی انکارناپذیر است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ کردستان گفت: نقش و جایگاه بانوان شاغل این مجموعه در پیشبرد اهداف سازمانی و عرصه‌های خدمت‌رسانی مهم و انکارناپذیر است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز سه‌شنبه ١٢ دی‌ماه ١٤٠٢ در جلسه‌ گرامیداشت  ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن که با حضور بانوان شاغل این اداره‌کل برگزار شد اظهار کرد: بانوان شاغل هم در کانون خانواده و هم در بخش‌های مختلف اداری، نقش خود را به‌شایستگی ایفا کرده‌ و خدمات قابل توجه و ارزشمندی را در جامعه ارائه نموده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ کردستان، با بیان اینکه بانوان شاغل در این مجموعه سهم مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی داشته‌اند، عنوان کرد: قدردانی از فعالیت‌های تاثیرگذار این قشر، از جمله وظایف و اولویت‌هایی است که باید بیش از پیش در برنامه‌های مختلف به آن توجه شود.

او بر تداوم مشارکت کارکنان زن و شناسایی افراد توانمند در این اداره‌کل تاکید کرد و افزود: بانوان شاغل می‌توانند با تلاش، کوشش و فعالیت مضاعف زمینه‌ تحقق اهداف این اداره را بیش از پیش فراهم سازند.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری میان کارکنان این اداره و به‌ویژه همت بانوان توانمند، گام‌های ارزشمندی را برای توسعه و رونق اقتصادی استان برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101300668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha