تمرکز تبلیغات در مازندران بر مسیرهای گردشگری است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: از این پس، تبلیغات گردشگری مازندران بر مسیرهای گردشگری و محورهای ورودی به استان متمرکز خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزی عصر سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ در نشست هم‌اندیشی با اعضای جامعه هتلداران مازندران که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد با بیان این مطلب که یکی از چالش‌های عمده‌ای که منجر به عدم موفقیت ما در حوزه گردشگری شده است، معرفی نشدن داشته‌های استان است، گفت: از این پس تبلیغات گردشگری مازندران بر مسیرهای گردشگری و محورهای ورودی به استان متمرکز خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: مازندران قطب اول گردشگری داخلی شناخته شده است، اما متاسفانه بسیاری از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های آن هنوز از نگاه گردشگرانی که حتی مهمان همیشگی مازندران هستند، دور مانده است.

ایزدی به جاذبه‌های کم‌نظیر مسیرهای دسترسی به استان، کندوان، فیروزکوه و هراز اشاره کرد و یادآور شد: جاده کیاسر به تهران از جمله مسیرهای دسترسی به مازندران است که به دلیل مسافت طولانی کمتر مورد توجه گردشگران قرار دارد در حالی که می‌تواند تجربه جدید از گردشگری جاده‌ای را رقم بزند.

او در ادامه به مقوله آموزش‌، نیروی انسانی متخصص و تامین زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری تاکید کرد و گفت: استراتژی تبلیغاتی برای معرفی یک منطقه هم برای توسعه گردشگری بسیار مهم است، بسیاری از هموطنان با نحوه برنامه‌ریزی و استفاده از داشته‌ها و امکانات محیطی در سفر اطلاع چندانی ندارند ما در وهله اول باید جاذبه‌ها و مقاصدمان را شناسایی کرده و در تدوین محتوای تبلیغات گردشگری بر این اساس متمرکز شویم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101300694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha