پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان در پی حادثه تروریستی کرمان

در پی حادثه تروریستی کرمان، مدیریت و کارکنان اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان در پیامی این جنایت بزرگ را محکوم کردند.

به گزارش میراث آریا و به نقل روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان، روز پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه، مدیریت و کارکنان این اداره کل ضمن محکوم کردن این جنایت، بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب و شهیدان تجدید پیمان کردند.

در متن پیام تسلیت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان آمده است: بار دیگر، دشمنان قسم خورده ملت ایران، قساوت و سنگدلی خود را برای مبارزه با مردم نشان داده و در اقدامی بزدلانه و کور، اقدام به ترور هموطنانمان کردند.

آنان نشان دادند که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی از سایه حضور زائران شهید سلیمانی هم هراس داشته و تحمل دیدن خیل عظیم دوستداران آن شهید عزیز را ندارند.

مدیریت، معاونان و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز، همانند همه آزادگان جهان، این اقدام قبیح و ننگین تروریستی را محکوم کرده و اعلام می‌دارند، این اقدام تروریستی، مردم ولایتمدار ایران را به آرمان‌های انقلاب ‌و راه شهید سلیمانی پایبندتر کرده و بیش از پیش پای رهبری و ولایت و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

ما نیز همچون دیگر ملت ایران در این غم بزرگ به سوگ می‌نشینیم و همچون گذشته گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستیم و اعلام می‌داریم که ما بیداریم و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران منتظر انتقام سخت در هر لحظه و هر مکان باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha