جشنوازه غذا در سلطانیه برگزار شد 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سلطانیه گفت: به مناسبت گرامی داشت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (ع)، روز زن و مادر، جشنواره غذاهای محلی و نمایشگاه توانمندی بانوان در شهرستان سلطانیه برگزار شد.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، پروانه عسگری گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، این جشنوازه توسط بانوان با پخت ۵۰ نوع غذا و نان مختلف و با همکاری و مشارکت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بخشداری بخش باغ حلی، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد، اداره امور کتابخانه و بسیج ناحیه سپاه شهرستان سلطانیه به مدت یک روز برگزار شد.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سلطانیه افزود: بانوان آشپز و خوش ذوق شهرستان سلطانیه با پخت غذاهای بی‌نظیر مانند انواع آش‌های محلی و سنتی، اشکنه، کاله جوش، حلوا و غیره با هم به رقابت پرداختند. این جشنواره به منظور ایجاد رقابت سالم بین شرکت‌کنندگان و ترویج فرهنگ مصرف غذاهای سنتی و سالم در جامعه برپا شد.  

او تصریح کرد: این جشنواره با استقبال خوبی از طرف مردم و شرکت‌کنندگان همراه بود و تعدادی از مسئولان شهرستانی از جمله فرماندار و امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و گردشگران از آن بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha