۱۶ پروژه گردشگری سرعین در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین گفت: در حال حاضر ۱۶ پروژه گردشگری در شهرستان سرعین عملیات اجرایی خود را پشت سر می‌گذارند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی امروز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ در بازدید از پروژه‌های گردشگری سرعین همراه با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی استان، گفت: در حال حاضر ۱۶ پروژه گردشگری در شهرستان سرعین عملیات اجرایی خود را پشت سر می‌گذارند که پیش بینی می‌شود این پروژه‌ها طی دو سال آینده به بهره‌برداری برسند. 

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: این پروژه‌ها که ظرفیت مهمی برای شهرستان سرعین محسوب می‌شوند با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان اجرا می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود پس از پایان برای هزار نفر اشتغالزایی به همراه داشته باشد.

او تاکید کرد: دو پارک آبی که در حال طی مراحل تکمیلی خود هستند، یک پل معلق که فاز اول آن در ابتدای سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید و یک هتل چهار ستاره که در مرحله تجهیز قرار دارد از جمله این پروژه‌ها هستند.

شایقی ادامه داد: شهرستان سرعین با توجه به اینکه یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور محسوب می‌شود ظرفیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذاران این حوزه حمایت‌های لازم را به منظور ارتقا و توسعه تاسیسات گردشگری انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101400770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha