حضور فعال صنعتگران اردبیلی در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به حضور صنعتگران اردبیلی در نمایشگاه صنایع‌دستی فارس از مشارکت استان اردبیل در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام گفت: حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی صنایع‌دستی با هدف معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی استان یکی از برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در حال حاضر صنعتگران اردبیلی در قالب دو غرفه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی فارس حضور پیدا کرده‌اند و محصولات خود را در حوزه سنگ‌های قیمتی به نمایش گذاشته‌اند.

او تاکید کرد: تقاضا برای حضور در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی از سوی فعالان این حوزه در استان وجود دارد و با توجه به سهمیه اختصاص داده شده در تعداد غرفه‌ها و اولویت بندی براساس درخواست صنعتگران، به تناوب فعالان علاقمند به نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی اعزام می‌شوند.

دلاورقوام ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه بین‌المللی فارس که هم اکنون در حال برگزاری است طی ماه‌های اخیر صنعتگران استان در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی استان‌های خراسان و کرمان نیز حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101600836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha