کسب رتبه نخست جایزه ملی پژوهش‌های جهانگردی و میراث به پژوهشگر مردم‌شناسی

ژیلا مشیری، کارشناس مسئول پژوهشکده مردم‌شناسی برای کتاب «خاطرات مردم شناسان ایران» رتبه نخست جایزه ملی پژوهش‌های جهانگردی و میراث را در بخش سفرنامه و خاطرات از آن خود کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، نخستین دوره جایزه ملی پژوهش‌های جهانگردی و میراث توسط پژوهشگاه برنامه‌ریزی و با همکاری اندیشکده مطالعات جهانگردی و میراث دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

برگزیدگان در نخستین دوره جایزه ملی پژوهش‌های جهانگردی و میراث در شش بخش کتاب، رساله دکتری، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، مقاله علمی، سفرنامه و خاطرات و گزارش سیاستی معرفی شدند.

براساس معیارهای ارزیابی این دوره جایزه، تعداد ۴۳ کتاب، ۷۰ رساله‌ دکتری، ۲۹۰ پایان‌نامه، ۹۰۰ مقاله و ۱۰ یادداشت سیاستی در مجموع ۱۳۱۳ اثر توسط داوران بررسی شد که بنا به ارزش محتوایی آثار از یک تا سه اثر در هر قالب به عنوان آثار پژوهشی برگزیده و معرفی شدند.

در آیین اختتامیه نخستین جایزه ملی پژوهش جهانگردی و میراث که با حضور حجت‌الاسلام حسین‌علی سعدی رئیس دانشگاه امام صادق (ع)، مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مهدی باصولی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ و عمومی، محمدحسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و شهاب طلایی شکری مدیر اندیشکده مطالعات جهانگردی و میراث دانشگاه امام صادق(ع)، مهدیه بُد معاون فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه، جمعی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در تالار آیت‌الله مهدوی کنی در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، ژیلا مشیری برای کتاب «خاطرات مردم شناسان ایران» به عنوان رتبه اول بخش سفرنامه و خاطرات مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101700906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha