نمایشگاه آثار جشنواره صنایع‌دستی بسیج خراسان رضوی در مشهد افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه آثار جشنواره صنایع‌دستی بسیج خراسان رضوی ۱۸ دی ماه سال جاری در مجتمع تجاری الماس شرق مشهد افتتاح می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سیدجواد موسوی گفت: جشنواره صنایع دستی بسیج در راستای حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: در مرحله ارسال آثار به دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج خراسان رضوی که تا هفتم دی ماه سال جاری بود، تعداد ۱۵۰ اثر از ۴۰ هنرمند در ۳۰ عنوان رشته هنری و ۷شهرستان جمع آوری شده است.

موسوی تصریح کرد: نمایشگاه این آثار دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ در مجتمع تجاری الماس شرق مشهد افتتاح و تا ۲۲ دی ماه جاری ادامه دارد و از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

همچنین مصطفی عاشوری فرمانده پایگاه بسیج شهید آقا مصطفی خمینی (ره) اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: علاقه مندان می‌توانند برای بازدید و همچنین خرید آثار هنرمندان صنایع‌دستی با مراجعه حضوری، از آثار هنرمندان صنایع‌دستی این نمایشگاه خریداری کنند.

او یادآور شد: آثار برگزیده در جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و در سطح کشور نیز با صنایع‌دستی دیگر استان‌ها رقابت و ارزیابی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha