فاز دوم بوم گردی ساوالان لاهرود اردبیل آماده بهره‌برداری است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر گفت: فاز دوم بوم گردی ساوالان لاهرود شامل مجتمع استخر آبگرم در مسیر گردشگری این شهر آماده بهره‌برداری است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ایمانعلی ایمانی گفت: اقامتگاه بوم گردی ساوالان لاهرود در مسیر گردشگری این شهر قرار دارد که فاز دوم این مجموعه شامل مجتمع استخر آبگرم آماده بهره‌برداری است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر افزود: مجتمع استخر آب‌گرم اقامتگاه بوم گردی ساوالان لاهرود با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۲ نفر شامل استخرهای vip، استخر بزرگسالان و استخر کودک، استخر گوگرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حمام ترک، سرسره آبی و سالن پذیرایی است.

او تاکید کرد: مسیر گردشگری شهر لاهرود به مناطق نمونه گردشگری شابیل، قوتورسویی و شیروان دره منتهی می‌شود و نقش محوری در خدمات رسانی شایسته به مسافران و گردشگران دارد.

ایمانی ادامه داد: با بهره‌برداری از این مجموعه تعداد مجموعه‌های سلامت، تندرستی و آبدرمانی در شهرستان مشگین‌شهر به ۱۷ مجموعه می‌رسد که ظرفیت ویژه‌ای در این حوزه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101901042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha