تبیین اقدامات میراث‌فرهنگی در شهرستان سرعین

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین در جلسه جهاد تبیین بر لزوم تبیین اقدامات انجام شده در این شهرستان تاکید و آنها را تشریح کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ در جلسه جهاد تبیین با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرعین و مدیران و کارکنان هتل‌های لاله و رویال پارک سرعین، گفت: تبیین اقدامات در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه گردشگری که محور توسعه شهرستان سرعین محسوب می‌شود از ملزومات جهاد تبیین است.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان سرعین افزود: در سال‌های اخیر اقدامات مهمی در حوزه گردشگری سرعین اتفاق افتاده است که نتیجه آن وجود بیش از ۱۸۱ مرکز اقامتی در شهرستان است.

او تاکید کرد: در حال حاضر نیز ۱۶ پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در شهرستان سرعین در حال طی عملیات اجرایی هستند که طی دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند و اطلاع رسانی این اقدامات می‌تواند در روند رو به رشد سرمایه‌گذاری و همچنین امید بخشی به جامعه موثر باشد.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین نیز در این جلسه گفت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین یکی از وظایف مهم مسئولان و خدمتگزاران ملت است و در این راستا اقدامات و مسائل مختلف باید به صورت شفاف برای مردم تبیین شود.

سرهنگ شاپور حسن‌زاده افزود: دشمنان برنامه‌های مختلفی برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران دارند و اقدامات مختلفی برای سیاه نمایی درمورد اقدامات صورت گرفته به ویژه در شبکه‌های مجازی انجام می‌دهند که جهاد تبیین می‌تواند به آگاه‌سازی در مقابل این اهداف شوم دشمنان منجر شود.

او تاکید کرد: حوزه گردشگری در شهرستان سرعین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و فعالان این حوزه باید مسائل و اقدامات خود را در راستای جهاد تبیین اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102001173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha