جلسه هماهنگی جشنواره گردشگری تعالی‌بخش در سمنان برگزار شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: جلسه هماهنگی جشنواره گردشگری تعالی‌بخش در سمنان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده گفت: با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و گروه گردشگری بنیاد تعاون بسیج کشور تحت عنوان شرکت رهرو سپهر ایرانیان و همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه، نخستین جشنواره گردشگری تعالی‌بخش استان سمنان همراه با نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی کشور در سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: این نمایشگاه در حوزه ترویج گردشگری ایرانی اسلامی، با رویکرد توانمندسازی و حمایت از جامعه محلی و با هدف ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد ترویج شور و نشاط بیشتر در بین اقشار جامعه برگزار می‌شود.

کرم‌زاده بابیان اینکه در جلسات دیگر در خصوص عنوان جشنواره، محل برگزاری، چگونگی برگزاری، برنامه‌های جشنواره و ... تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: این جشنواره فرهنگی گردشگری هم‌زمان با دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در شهر سمنان با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان از سراسر کشور برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره گردشگری تعالی‌بخش استان سمنان با حضور مدیرکل، معاون گردشگری، رئیس حوزه گردشگری و کارشناس صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و نماینده شرکت رهرو سپهر ایرانیان در استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102001189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha