انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین میراث‌فرهنگی و اقتصاد دارایی لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از ایجاد تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره و اداره کل امور اقتصاد و دارایی لرستان در راستای توسعه خدمات در درگاه ملی مجوزها خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در این خصوص گفت: در راستای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان، تفاهم نامه همکاری بین این دو اداره منعقد شده تا از آغاز سال ۱۴۰۳ همه مراحل صدور مجوزهای کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: این اداره کل پیش از این نیز بخشی از مراحل صدور مجوزها را در بستر این درگاه انجام داده که در سال آینده همه مراحل ثبت و صدور مجوز کسب و کار در سامانه یاد شده انجام می‌شود.

او تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه و در صورت تکمیل فرایند از سوی متقاضیان، حداکثر زمان صدور مجوز صد روز تعریف شده و همه هزینه‌ها نیز به صورت الکترونیکی پرداخت خواهد شد .

حسن‌پور در ادامه با اشاره به اهمیت سامانه درگاه ملی مجوزها برای صدور پروانه کسب و کار، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ثبت نام متقاضیان در سامانه یاد شده، این موضوع به اطلاع عموم و ذی‌نفعان می‌رسد.

همچنین در این نشست بررفع موانع ،مشکلات مالی، کمبود اعتبارات ،کسری بودجه و تخصیص منابع نیز تاکید شد.

سامانه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، از جمله خدمات دولت سیزدهم بوده که با هدف تسریع در صدور مجوزها در درگاه ملی مجوزها و با محوریت وزارت اقتصاد و دارایی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102101209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha