صدور ۲ گواهینامه حرفه‌ای کسب و کارهای گردشگری در فضای مجازی/ صاحبان ایده‌های نو در کردستان حمایت می‌شوند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از صدور ۲ فقره گواهینامه حرفه‌ای کسب‌وکارهای گردشگری فضای مجازی در سطح استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست روز پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ در جلسه کمیسیون فنی کسب‌وکار گردشگری در فضای مجازی گفت: در این جلسه دو پرونده کسب‌وکار گردشگری در فضای مجازی، مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با بیان اینکه در مجموع چهار مجوز کسب‌وکار گردشگری در فضای مجازی توسط این اداره‌کل در استان صادر شده است، اظهار کرد: هدف از این اقدام معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و رونق بخشی کسب‌وکارهای مجازی در این حوزه است.

او افزود: هتل‌ها و مراکز اقامتی، اماکن گردشگری، تفریحی و سرگرمی، پارک‌ها، بناهای تاریخی، موزه‌ها، جشنواره‌ها و آیین‌های محلی و... از جمله اطلاعاتی است که در این مراکز در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. 

وطن‌دوست با بیان اینکه این مجموعه از متقاضیان و صاحبان ایده‌های نو و خلاقانه در حوزه کسب‌وکارهای گردشگری استان حمایت می‌کند، عنوان کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیری که در کردستان وجود دارد و با اتخاذ تدابیر هدفمندانه و تسهیل فرآیندها، بیش از پیش شاهد توسعه زیرساخت‌ها در استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102201242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha