ضرورت اجرای پرقدرت طرح گردشگری جزیره آشوراده

استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: طرح گردشگری آشوراده با توجه به دستورات پیشین و بازدید دوباره رئیس جمهوری، ضرورت دارد تا با شدت و قدرت ادامه پیدا کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه روز شنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ در جلسه فوق‌العاده شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت باسعادت حضرت امام محمدباقر (ع) تصریح کرد: تمام دستگاه‌های که برای آن‌ها در طرح گردشگری جزیره آشوراده وظیفه‌مندی تعیین‌ شده با همان شدت روزهای منتهی به سفر رئیس‌جمهوری به استان کار خود را ادامه دهند و دستگاه و ماشین‌آلات خود را از جزیره خارج نکنند.

استاندار گلستان افزود: ادامه فعالیت‌ها در روستای آشوراده، اجرای موزه و آکواریوم، توجه به اردوگاه و قلعه روس‌ها باقدرت ادامه یابد و اجرای طرح گردشگری در محدوده ۲۲ هکتاری با محوریت صندوق محیط‌زیست تداوم داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: از نقد استقبال می‌کنیم و سعه‌صدر داریم و از مدیران خواسته‌ایم که شکایتی نکنند اما حرف‌هایی که حقوق مردم را زیر پا می‌گذارند را برنمی‌تابیم چراکه ما برای استیفای حقوق مردم ایستاده‌ایم و از دستگاه‌های نظارتی هم می‌خواهیم در مسیر احقاق حقوق مردم، حمایت گر دستگاه‌های اجرایی باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102401355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha