بازدید بازرسان از روند ساماندهی سرویس‌های بهداشتی نراق استان مرکزی

مدیر پایگاه بافت تاریخی شهر نراق از بازدید بازرسان ویژه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از روند ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و بازارچه‌های صنایع دستی در پایگاه‌های میراث ملی و اماکن تاریخی فرهنگی استان مرکزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، پروین سادات طیبی با اعلام این خبر گفت: بازدید بازرسان ویژه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از روند ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و بازارچه‌های صنایع‌دستی در پایگاه‌های میراث ملی و اماکن تاریخی، فرهنگی در روزهای پنچ شنبه و جمعه۲۱ و ۲۲ دی ماه انجام شد.

مدیر پایگاه بافت تاریخی شهر نراق افزود: این استان با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی و طبیعی و موقعیت خاص جغرافیایی به عنوان محور عمده گردشگری در شمال غرب کشور محسوب می‌شود.

او اظهار کرد: برای ارائه خدمات به گردشگران، سرویس‌های بهداشتی استان برای رفع نواقص و تکمیل تجهیزات لازم بررسی و ارزیابی‌های لازم انجام شد.

طیبی بیان کرد: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت، بازدید و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی با جدیت و مستمر در دستور کار اداره‌کل قرار دارد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402102401357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha