بزرگترین رالی و گردهمایی ملی گردشگری با دوچرخه ایران برگزار شد

بزرگترین رالی و گردهمایی ملی «سایکل توریستی» از سوی کلوپ ملی گردشگری دوچرخه سواری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسائل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد ملی از روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ با شعار حمایت از تمامیت ارضی ایران و مالکیت قطعی جزایر سه گانه کشورمان، از شهر پارسیان در استان هرمزگان آغاز شد.

شرکت کنندگان در این رالی که حدود ۱۶۰ نفر دوچرخه سوار بودند، با بارگیری کامل از ۲۳ استان کشور همراه با تیم لجستیک، متخصص فنی دوچرخه، امدادگر و راهنما، فاصله ۱۴۰ کیلومتری پارسیان تا آفتاب را طی دو شبانه روز رکاب زدند و سپس از طریق لندینگ کرافت و راه دریایی به جزیره کیش رسیدند.

این رالی پس از شش روز و در ۲۳ دی ماه در جزیره کیش و در میان سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس به کار خود پایان داد.

این برنامه از نظر تعداد شرکت کنندگان، مسافت طی شده و شیوه و روش بارگیری، در دنیا کم سابقه بود.

توسعه فعالیت های حوزه اتومبیلرانی در سطح کشور، معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی مسیر پیمایش دوچرخه ها، توسعه سفرهای مسئولانه، جلب توجه عموم کاربران راه به اهمیت حفظ جان دوچرخه سواران، از مهمترین اهداف برگزاری این رالی بود.

علاقه مندان به آگاهی از برنامه ها و رویدادهای اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحه کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی @taci.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102501442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha