تقویت زیرساخت‌های گردشگری چرداول در دستور کار میراث‌فرهنگی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: یکی از اولویت‌های اصلی این اداره‌کل تقویت زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان چرداول است که در دستور کار قرار گرفته است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، عصر روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه فرزاد شریفی از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان چرداول بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه موجود در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان گفت: شهرستان چرداول در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بحث گردشگری، صنایع‌دستی و اماکن زیارتی از پتانسیل خوبی برخوردار است و با توجه به وجود مکان‌های تاریخی، مذهبی شاخص، گردشگری و حضور صنعتگران بین‌اللملی زمینه خوبی برای توسعه صنعت توریست دارد.

شریفی گفت: برای توسعه صنعت گردشگری، باید تا حد امکان از سرمایه‌گذار خصوصی حمایت شود، پیگیری خواسته‌ها و نیازهای این سرمایه‌گذاران را نیز در دستور کار قرار داد.

او از تلاش مسئولان استان و شهرستان برای توسعه صنعت درآمدزا در این منطقه خبر داد و یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: این شهرستان بنا به جایگاه ویژه‌ای که از لحاظ جغرافیایی دارد ضمن قرار گرفتن جاذبه‌های طبیعی خدادادی فراوان، سالیانه مورد استقبال مسافران و گردشگران زیادی است وباید بتوانیم از داشته‌های فرهنگی تاریخی این شهرستان برای جذب هرچه بیشتر گردشگر استفاده کنیم.

شریفی از مجتمع‌ها و تأسیسات گردشگری شهرستان و همچنین مجتمع‌های بین‌راهی و کمپ‌های اقامتی شهرستان به‌منظور تعمیر و تجهیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102501476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha