تحرک مناسبی در حوزه گردشگری خراسان شمالی اتفاق افتاده است

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: تحرک در ارتقا کیفیت خدمات و تأسیسات گردشگری، سطح آموزش، تجهیزت هتلی و.. در استان خراسان شمالی اتفاق افتاده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، یحیی نقی‌زاده محجوب روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی بیان کرد: هماهنگی و برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی طی دو سال گذشته مطلوب بوده است و باید ارتقا خدمات و حمایت از تأسیسات و رفع نواقص باید در رأس قرار بگیرد.

نقی‌زاده محجوب خاطرنشان کرد: دفاتر خدمات مسافرتی باید بتوانند با استفاده از فن آوری‌های روز نسبت به معرفی و جذب توریست و مسافر در استان خراسان شمالی اقدام کند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: خراسان شمالی با قرارگیری در موقعیت خاص و مراوده خوب و مناسبی که در سال‌های اخیر در محور ارتباطات دیپلماتیک و تمایلات فرهنگی بین استان خراسان شمالی و کشور ترکمنستان اتفاق افتاده است می‌تواند در آینده برای بحث گردشگری سلامت و گردشگری تندرستی و نیز تسهیل‌کننده برای عبور بین اتباع ترکمنستان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402103001812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha