آغاز برف‌روبی و بازگشایی مسیر دسترسی پیست اسکی آلوارس

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از آغاز برف‌روبی و بازگشایی مسیر دسترسی پیست اسکی آلوارس خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی امروز ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ گفت: پس از بارش سنگین برف در هفته گذشته و بسته شدن مسیر دسترسی به پیست اسکی آلوارس، برف روبی و بازگشایی این مسیر از روز گذشته آغاز شده است.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: علی رغم آماده سازی پیست توسط عوامل این مجموعه، تردد در مسیر پیست اسکی آلوارس در روزهای گذشته ممکن نبود و ورزشکاران و گردشگران نتوانستند از پیست استفاده کنند.

او تاکید کرد: با همکاری فرمانداری و راهداری شهرستان سرعین بازگشایی مسیر از روز گذشته آغاز شده اما با توجه به حجم بسیار بالای برف کار بازگشایی مسیر یک تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.

شایقی ادامه داد: فعال بودن پیست اسکی آلوارس تاثیر بسزایی در رونق گردشگری زمستانی شهرستان سرعین دارد و ما تلاش می‌کنیم با همکاری نهادهای مربوطه و عوامل پیست، این مجموعه را برای حضور گردشگران و علاقمندان در ادامه سال آماده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402103001832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha