هنرمندان صنایع دستی برای بهره مندی از معافیت مالی در سامانه جامع تجارت ایران ثبت نام کنند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: هنرمندان، صنعتگران و تولیدکنندگان استان در راستای بهره مندی از معافیت‌های مالیاتی جدید در سامانه جامع تجارت ایران ثبت نام کنند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور  گفت: با توجه به اعلام اداره‌کل خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت در خصوص تهیه و تدوین کدهای مرتبط محصولات تولید شده در کشور با سامانه جامع تجارت ایران به آدرس www. ntsw. ir هنرمندان، صنعتگران و تولیدکنندگان استان می‌توانند در صورت تولید یک محصول جدید و خاص که دارای کد رشته اختصاصی خود کالای تولید شده در سامانه فوق نباشد، نسبت به ثبت آن اقدام کنند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: با توجه به اهمیت قابلیت ثبت محصولات صنعتگران، فروشگاه ها، خانه‌های صنایع‌دستی و بازارچه‌های دائمی در این سامانه، هنرمندان و تولیدکنندگان آثار می‌توانند برای اخذ کدشناسه اختصاصی محصول تولید شده در این سامانه ثبت نام کنند. 

او تصریح کرد: با ثبت آثار جدید هنرمندان در این سامانه، سازمان امور مالیاتی نیز بر اساس این کدها در این سامانه معافیت‌های مالیاتی جدید اعمال می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110300194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha