مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی در خط مقدم خدمات‌رسانی به گردشگران است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی در خط مقدم خدمت‌رسانی به گردشگران است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده در نشست با اعضای انجمن حرفه‌ای مجتمع‌های پذیرایی، رفاهی و گردشگری استان سمنان که روز سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی در خط مقدم خدمات‌رسانی به گردشگران هستند و کارکنان این انجمن در تمامی فصول و به‌صورت شبانه‌روزی به مسافران و زائران امام رضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه از مهم‌ترین مشکلات موجود فعالان این حوزه عدم وجود رمپ ورودی، تابلوهای راهنما، مشکلات زیرساختی و آب است، افزود: هدف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بررسی و حل مشکلات است.

کرم زاده تصریح کرد: مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی با ساماندهی و نظافت سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها می‌توانند در افزایش مدت ماندگاری مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای نقش‌آفرینی کنند.

او با تأکید بر اینکه پارکوپلو، نرم‌افزار جامع گردشگری استان سمنان در معرفی ظرفیت‌های گردشگری نقش بسزایی دارد، افزود: این نرم‌افزار در معرفی بیشتر مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی استان سمنان نقش بسزایی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود، گفت: استان سمنان در این نمایشگاه با همکاری بخش خصوصی حضور دارد و این فرصتی برای اعضای انجمن حرفه‌ای مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی استان سمنان است تا با حضور در این نمایشگاه کسب تجربه نمایند.

کرم زاده ضمن دعوت اعضای انجمن حرفه‌ای مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی استان سمنان به تشویق جامعه هدف در مشارکت حداکثری انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ گفت: مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی استان سمنان به‌ویژه اعضای انجمن حرفه‌ای مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی استان سمنان به‌واسطه جامعه هدف خود، می‌توانند در راستای لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای از طریق تبیین، اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند.

در این جلسه استاندار سمنان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند و نمایندگان انجمن جایگاه داران ضمن تشکر از دستاوردها و تدابیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، درخواست‌ها و موانع کاری خود را بیان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110400231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha