مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی استان سمنان نقش بسزایی در ماندگاری مسافران دارند

استاندار سمنان گفت: مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی استان سمنان نقش بسزایی در ماندگاری مسافران دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی در نشست تبیینی با اعضای انجمن حرفه‌ای مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی استان سمنان که روز سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: انجمن حرفه‌ای مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی استان سمنان جامعه هدف گسترده‌ای دارد که نقش بسزایی در ماندگاری مسافران و کاهش تصادفات جاده ای دارد.

استاندار سمنان افزود: افزایش ۱۸ درصدی بوم‌گردی‌ها، افزایش اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای در استان، ثبت جهانی ۶ کاروانسرای استان سمنان، آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان، کسب ۳۳ مهر اصالت ملی آثار صنایع‌دستی، انتخاب سمنان به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم، کسب رتبه اول کشور در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تنها بخشی از اقدامات ارزنده به‌دست‌آمده در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان است که با همدلی مسئولان، کارکنان این اداره کل و همراهی فعالان این سه حوزه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم است.

او تصریح کرد: استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها در سطح کشور در جایگاه نخست قرار دارد، لذا شایسته مردم متدین و ولایتمدار استان سمنان است که در بحث مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز پیشگام باشند.

هاشمی بابیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در بیانات سفر سال ۱۳۸۵ خود به استان سمنان نگاهی خاص به حوزه گردشگری داشته است، افزود: با دغدغه‌ها، مشکلات و چالش‌های حوزه گردشگری آشنا بوده و در راستای برطرف نمودن آنها تلاش خواهیم نمود تا به زائران و مسافران در مسیر امام رضا (ع) خدمتی مطلوب ارائه شود.

استاندار سمنان گفت: در راستای امیدآفرینی و تبیین جایگاه و اهمیت برگزاری انتخابات می‌تواند با اطلاع رسانی و تشویق جامعه هدف برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی نماید.

در این جلسه استاندار سمنان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای انجمن حرفه‌ای مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110400243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha