نخستین جلسه ستاد اجرایی و خدمات سفر تویسرکان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان از برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی و خدمات سفر شهرستان تویسرکان ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، اسحاق ترکاشوند امروز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 در نخستین جلسه ستاد اجرایی و خدمات سفر تویسرکان گفت: با توجه به نزدیکی تعطیلات پایان سال و لزوم هماهنگی و آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان با حضور فرماندار شهرستان، روسای کمیته‌های دوازدگانه، شهرداران و اعضای ستاد در سالن اجتماعات شهرداری تویسرکان برگزار شد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان افزود: تویسرکان یکی از شهرستان‌های شاخص استان همدان و حتی کشور است که دارای ظرفیت‌ها و جاذبه‌های پرتعداد و شاخص گردشگری است و از این‌رو همواره مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

 فرماندار شهرستان تویسرکان در ادامه اظهار کرد: در سال جاری سه رویداد بین المللی از جمله ثبت جهانی کاروانسرای فرسفج، ثبت جهانی  گردو و عقد پیمان خواهرخواندگی با شهر نیکزار موجب شد تا شهرستان تویسرکان در عرصه بین المللی شناخته شود و بر این اساس در تعطیلات پیش رو قطعا شاهد حضور گردشگران بیشتری نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

حسین افشاری افزود: شهرداران شهرهای تویسرکان و سرکان اقدامات قابل توجهی در این شهرها انجام داده‌اند که یقینا در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری بوده و موجب افزایش رضایتمندی گردشگران خواهد بود.

او گفت: با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت در تعطیلات نوروی تلاش خواهد شد ضمن حفظ حرمت این ماه پرخیر و برکت، برپایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110400255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha