اجرای راه‌آهن اقلید- یاسوج با همکاری چین میسر می‌شود

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای پروژه راه‌آهن اقلید- یاسوج با ایجاد تفاهم‌نامه میان ایران و چین میسر می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد سید احسان عسکری امروز دهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج با «شو وی» سرکنسول جمهوری خلق چین در استان‌های جنوبی ایران، افزود: شرکت‌ها و تجار چینی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و در حال رایزنی با مسئولان ملی برای اجرای پروژه راه‌آهن اقلید به یاسوج از طریق تهاتر نفت خواهیم بود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، درزمینهٔ گردشگری، نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی مستعد سرمایه‌گذاری است.

عسکری اظهار کرد: استان درزمینهٔ نیروگاه برق‌آبی و انرژی پاک نیاز به سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران خارجی دارد و چینی‌ها در این راستا مشتاق به سرمایه‌گذاری است.

او افزود: به نمایندگی از دولت ایران علاوه بر استقبال از سرمایه‌گذاران قول مساعدت و پشتیبانی در زمان اجرا و بهره‌برداری از پروژه را می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111000575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha