جشنواره فجر فضایی برای نمایش مهارت و اشتیاق هنرمندان

رئیس منطقه آسیا اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی در یادداشتی با اشاره به جشنواره بین‌المللی فجر سرو سیمین گفت: این جشنواره زمینه‌ای برای هنرمندان است تا مهارت، اشتیاق و تعهد خود را به حفظ و تحول هنرهای سنتی به نمایش بگذارند.

عزیز مرتضایف رئیس منطقه آسیا اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی در یادداشتی درباره جشنواره بین‌المللی فجر سرو سیمین نوشت: در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، مهارت و خلاقیت به روایت‌های فرهنگی جان می بخشد، و بافت پر نقش و نگاری را می‌بافد که فراتر از مرز و زمان می‌رود. هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر، صرفاً یک رویداد نیست، بلکه هم‌گرایی پر جنب و جوش استعدادهای متنوع، سمفونی رنگ‌ها، جنس و تکنیک‌هایی است که برای بیان داستان‌ تجربیات مشترک بشری هماهنگ می‌شوند.

این جشنواره فضایی برای هنرمندان است تا مهارت، اشتیاق و تعهد خود را به حفظ و تحول هنرهای سنتی به نمایش بگذارند. هنر شما ماهیت تداوم فرهنگی را تجسم می‌بخشد، به عنوان پلی بین گذشته و آینده عمل می‌کند و  گواهی بر تاب‌آوری سنت و قدرت تحول‌آفرین بیان هنری است.

من اطمینان دارم که این جشنواره به عنوان جشن تاب‌آوری و سازگاری عمل خواهد کرد. در مواجهه با چالش‌های جهانی، جامعه هنری تعهد تزلزل‌ناپذیر خود را برای ادامه خلق آثار و نیز الهام و تسلی یافتن با ایجاد صنایع‌دستی نشان داده است. توانایی شما برای عبور از این چالش‌ها و به نمایش گذاشتن هنرتان قابل ستایش است و به عنوان چراغ امید برای جهانی گسترده‌تر عمل می‌کند.

اینجانب هر شرکت‌کننده‌ای را تشویق می کنم که خود را در تنوع بیان‌های هنری غوطه‌ور کند، قلب و ذهن خود را روی دیدگاه‌های جدید باز کند و ارتباطاتی ایجاد کند که از مرزهای فرهنگی و زبانی فراتر رود. بگذارید این جشنواره شتاب‌دهنده همکاری، درک و قدردانی متقابل باشد.

در خاتمه از برگزارکنندگان هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر نهایت تشکر و قدردانی را دارم. باشد که پیوندهای ایجاد شده در اینجا پایدار بماند و میراثی را ایجاد کند که از زمان فراتر رود و در قلب نسل‌های آینده طنین‌انداز شود.

تجربه‌ای غنی و شاد را در جشنواره برایتان آرزومندم.

با احترام.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111000611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha