غرفه مازندران در نمایشگاه گردشگری تهران با محوریت بخش خصوصی اداره می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با محوریت بخش خصوصی اداره می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ به حضور فعال جوامع پذیرایی، هتلداری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هتل‌های آراز و مروارید صدرا، متل آرامش، اقامتگاه‌های بوم‌گردی کلبه عادل، خوش او، گالش منزل و پرداروم از جمله واحدهای اقامتی استان است که به عنوان ظرفیت‌های اقامتی استان در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از اعلام آمادگی شهرداری‌های بهشهر، سرخ‌رود، کجور، پول و هچیرود برای معرفی ظرفیت‌های شهری و بسته‌های سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: بیمارستان‌های شمال آمل و حکمت درمان طبرستان جویبار نمایندگان گردشگری سلامت مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خواهند بود.

ایزدی با بیان اینکه بخش خصوصی در این نمایشگاه نقش محوری دارد، تصریح کرد: تاسیسات گردشگری می‌توانند در این فرصت ایجاد شده داشته‌های خود را به معرض نمایش بگذارند و به طور مستقیم با دیگر فعالان گردشگری در سراسر کشور آشنا شده و زمینه تعامل، همکاری و مبادله گردشگر را فراهم کنند.

او با بیان این مطلب که اداره‌کل وظیفه سیاست‌گذاری در زمینه گردشگری و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: گردشگری همانطور که گفته می‌شود صنعت فرابخشی است و حوزه فعالیت آن بسیار وسیع است و توسعه آن تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران تاکید کرد: تمامی فعالان گردشگری به‌ویژه بخش‌های خصوصی باید برای توسعه این صنعت در منطقه حوزه فعالیتشان برنامه داشته و پای کار باشند.

غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که در سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری برپا می‌شود میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111100681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha