پذیرایی و اسکان اضطراری بیش از ۲ هزار مسافر و زائر در راه مانده در شهرستان تربت حیدریه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه از پذیرایی و اسکان اضطراری بیش از دو هزار مسافر و زائر در راه مانده در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، علی اکبر کی‌پور با اعلام این خبر افزود: همزمان با بارش برف و کولاک شدید در محورهای شهرستان و مسدود شدن مسیر تربت حیدریه به مشهد،تمامی واحدهای اقامتی رسمی و غیررسمی سطح شهرستان از جمله اقامتگاه‌های بومگردی، مهمانسراها، مدارس، بقاع متبرکه و امامزاده‌ها، مجتمع‌های گردشگری، حسینیه و مساجد بین راهی، مهمانسراهای ادارات و سالن‌های ورزشی برای پذیرایی و اسکان اضطراری مسافرین و زائرین آماده شدند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات شهرستان تربت حیدریه ادامه داد: تمامی اعضای ستاد خدمات ستاد در قالب کمیته های تخصصی از جمله راهداری، اورژانس، پلیس راه، شهرداری‌ها، هلال احمر، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، اوقاف، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و ... در  محورهای مواصلاتی به زائران و در راه ماندگان خدمات شایسته ارائه کردند.

کی‌پور گفت: در همین خصوص ۱۴ واحد بومگردی، مهمانسرا و خانه مسافر زیرمجموعه  اداره میراث فرهنگی نیز به‌صورت رایگان برای استقبال از مسافرین و در راه مانده خدمات رسانی کردند.

کی پور تصریح کرد: تعدادی از زائران نیز توسط مردم مهمان نواز شهرستان در خانه‌های شخصی اسکان و پذیرایی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha