نمایشگاه و جشنواره «مِهر و میار» شهرستان نیمروز سیستان و بلوچستان در دهه فجر افتتاح شد  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز از افتتاح نمایشگاه و جشنواره مهر و میار در دهه‌ فجر در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، ایرج نصیرآبادی ۱۴ بهمن‌ماه اظهار کرد: همزمان با دهه فجر برنامه‌های متنوع زیادی در این شهرستان با مشارکت سایر دستگاه‌ها برگزار شد که یکی از این اقدامات، افتتاح نمایشگاه «مهر و میار» است.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز افزود: این نمایشگاه با حضور پرشور صنعتگران شهرستان و مشارکت ادارات شهرستانی و حضور امام جمعه شهرستان افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد که تا پایان دهه فجر نیز برای بازدید عموم دایر است.  

او ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، شاهنامه‌خوانی و پخش نواهای انقلابی به مناسبت چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صنعتگران نیز آثار و تولیدات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

به گفته نصیرآبادی، در غرفه‌های این نمایشگاه آثار مختلف صنایع‌دستی شامل رودوزی، خامه‌دوزی و دست بافته های صنعتگران عرضه شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز افزود: شرکت صنعتگران شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز جزو برنامه های محوری است که در این ایام برگزار خواهد شد. همچنین در این برنامه از تعدادی از حاضران و صنعتگران تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111500916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha