امضای تفاهم نامه میان اداره مل میراث‌فرهنگی و بنیاد مسکن استان اردبیل

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بنیاد مسکن استان اردبیل در حاشیه نخستین سمینار ملی آموزشی بوم گردی‌ها تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ و در حاشیه نخستین سمینار ملی آموزشی بوم گردی‌های کشور، اداره کل میراث‌فرهنگی و بنیاد مسکن استان اردبیل تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل درمورد این تفاهم نامه گفت: در راستای استفاده از ظرفیت‌های دو دستگاه در اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت منظومه‌های روستایی و با توجه به ظرفیت اشتغالزایی حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی این تفاهم نامه منعقد شد.

حسن محمدی ادیب افزود: هدف اصلی این تفاهم نامه همکاری دو دستگاه به منظور توسعه اشتغال پایدار و تقویت بنیان‌های اقتصادی مناطق روستایی در استان است که در راستای وظایف دو نهاد نیز قرار دارد.

او تاکید کرد: توسعه گردشگری روستایی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی، شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری روستایی، ترویج صنایع‌دستی، توانمندسازی جوامع محلی، اجرای طرح روستاهای هدف گردشگری و برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها از جمله موضوعات مورد توافق در این تفاهم نامه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha