رویداد «سه‌گاه» با موضوع میراث‌فرهنگی ناملموس، نوروز و چهارشنبه سوری برگزار شد

رویداد «سه‌گاه» با محوریت و موضوع میراث‌فرهنگی ناملموس، نوروز و چهارشنبه در محل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این رویداد به همت معاونت فرهنگی اداره‌کل روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل سالن آمفی‌تئاتر این وزارتخانه با حضور کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی و با اجرای آزیتا خلج برگزار شد.

این رویداد به قصه‌گویی برای کودکان اختصاص داشت و در رویداد «سه‌گاه» کودکان با موضوعات مرتبط با میراث‌فرهنگی ناملموس از جمله نوروز و چهارشنبه سوری در قالب قصه‌گویی و شعرخوانی آشنا شدند.

رویداد «سه‌گاه» با محوریت آشنایی کودکان و نوجوانان با حوزه‌های میراث‌فرهنگی کشور در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

رویداد «سه‌گاه» برای برگزاری در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طراحی شده و در حوزه‌های فرهنگی و هنری مانند شعر و موسیقی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی مخاطبان در گروه‌های سنی کودک و نوجوان با میراث ناملموس کشورمان است و برای هر دوره از برگزاری این رویداد طراحی مربوط به همان حوزه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha