سکوهای طبیعت‌گردی مسیر چشمه‌های آبگرم دهلران ایلام افتتاح شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از افتتاح سکوهای طبیعت‌گردی مسیر چشمه‌های آبگرم واقع در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، فرزاد شریفی مدیرکل استان امروز ۱۹ بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، لطیف صادقی فرماندار ویژه و دیگر.مسئولان شهرستان سکوهای طبیعت‌گردی مسیر چشمه‌های آبگرم دهلران افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام ایجاد فضاهای تفریحی برای مردم دهلران را یک ضرورت دانست و افزود: برای این پروژه ۲۳میلیارد ریال هزینه شده است.

محمد سبحان حسنی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری دهلران تاکید کرد: نیاز است این ظرفیت‌ها بهینه‌سازی و مورد استفاده مردم قرار گیرد و در آینده به ظرفیت‌های گردشگری دهلران بیشتر توجه شود.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران هم گفت: تأمین روشنایی مسیرچشمه های آبگرم از مطالبات بحق  مردم شهرستان بود که امروز به مناسبت دهه مبارک فجر محقق شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام  هم گفت: ۷۵ سکوی ۱۶ متر مربعی با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال از محل  اعتبار تملک دارایی ها استان هزینه شد.

شریفی به اقدامات میراث فرهنگی برای جاده دسترسی چشمه های قیر هم اشاره و گفت: گردشگری دهلران در این دولت بخوبی مورد توجه قرار گرفت.


او ادامه داد: برای تأمین روشنایی مسیر آبگرم دهلران ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
‌ 

انتهای پیام/

کد خبر 1402111901222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha