زنجان آماده حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: زنجان امسال در سالن شماره ۸و۹ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور متفاوتی را خواهد داشت.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ گفت: استان زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در فضایی به مساحت ۲۵۰ متر مربع با طرحی برگرفته از راسته‌های بازار تاریخی زنجان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود را در حوزه گردشگری، خوراک و صنایع‌دستی به نمایش خواهد گذاشت.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: در این نمایشگاه دو آیین رونمایی از دو رخداد گردشگری مهم در استان خواهیم داشت و بسته‌های گردشگری استان در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت و به آن‌ها معرفی خواهد شد.  

صفوی بیان کرد: تاسیسات گردشگری می‌توانند در این فرصت بوجود آمده، داشته‌های خود را به نمایش گذاشته و به طور مستقیم با دیگر فعالان گردشگری در سراسر کشور آشنا شده و زمینه تعامل، همکاری و مبادله گردشگر را فراهم کنند. و همچنین صنایع‌دستی استان زنجان در چهار رشته شاخص ملیله، چاروق، مس، قلمزنی و چاقو به صورت زنده ورکشاپ خواهند داشت.  

او گفت: نمایشگاه تهران فرصت خوبی برای معرفی بیشتر گردشگری کشاورزی زنجان به عنوان نوع جدید و نوپایی از گردشگری است.  

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با شعار گردشگری سبز و سرمایه‌گذاری با در نظر گرفتن معیارهای محیط زیستی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112001232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha