حضور خبرنگاران و بازدیدکنندگان خارجی در غرفه استان اردبیل

در روز اول هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و لحظاتی پس از مراسم افتتاحیه خبرنگاران داخلی و خارجی و فعالان حوزه گردشگری از غرفه استان اردبیل در سالن ۴۱ بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، خبرنگاران داخلی و خارجی، فعالان حوزه گردشگری و دبیرکل سازمان گفتگوی همکاری‌های آسیایی از غرفه استان اردبیل بازدید کردند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در حاشیه بازدید دبیرکل سازمان گفتگوی همکاری‌های آسیایی از غرفه استان اردبیل گفت: استان اردبیل با همکاری بخش خصوصی و نهادهای مختلف و با ارائه تمامی ظرفیت‌های استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور پیدا کرده‌ است.

حسن محمدی ادیب اضافه کرد: سالن شماره ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران به مدت چهار روز و در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر میزبان جاذبه‌های گردشگری اعم از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، تاریخی و تفریحی استان اردبیل خواهد بود.

او تاکید کرد: ساعات اول نمایشگاه با استقبال خوب از غرفه استان اردبیل و حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، دبیرکل ACD، خبرنگاران داخلی و خارجی، فعالان حوزه گردشگری و علاقمندان به این صنعت همراه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha