معرفی ۴۵ بسته سرمایه‌گذاری گردشگری زنجان به سرمایه‌گذاران

معاون گردشگری استان زنجان از فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و معرفی ۴۵ بسته سرمایه‌گذاری این استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان امروز ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ گفت: با اقدامات انجام شده، ۴۵ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان شناسایی و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از ۲۳ بهمن ماه به مدت چهار روز در حال معرفی است.

معاون گردشگری استان زنجان گفت: استان زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و معرفی این استان به سرمایه‌گذار داخلی و خارجی از اهداف اصلی حضور در این نمایشگاه بین‌المللی است.

او گفت: پرداخت تسهیلات، مساعدت در واگذاری اراضی ملی و سایر حمایت‌های قانونی از جمله حمایت‌هایی استان که از سرمایه‌گذاران در این حوزه انجام می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با شعار «گردشگری و سرمایه سبز» تا ۲۶ بهمن‌ماه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha