چشمه های آبگرم دهلران ایلام برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت معرفی شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: در راستای سرمایه گذاری و توسعه گردشگری سلامت در استان چشمه‌های آبگرم دهلران ایلام معرفی شده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، فرزاد شریفی ۲۴ بهمن ماه در دومین روز از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت : خوشبختانه برگزاری این نمایشگاه باعث شد جلسات بسیار خوبی با سرمایه گذاران حوزه گردشگری داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام افزود: در بحث هلدینگ‌ها قرار شد به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در استان ورود کنند و توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های گردشگری استان شود.

شریفی اظهار کرد: در استان ایلام بسته‌های تشویقی بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری تعریف شده است.

او گفت: این مسأله خود یک آیتم بسیار خوب برای حضور سرمایه‌گذاران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به ظرفیت‌های حوزه گردشگری آبی افزود: برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان نیز رایزنی های بسیار خوبی صورت گرفته است.

او گفت: امروز نیز مانند روزهای گذشته استقبال بسیار خوبی از غرفه‌های گردشگری استان در نمایشگاه انجام شد.

شریفی بیان کرد: غرفه‌های بسیار خوبی در بحث گردشگری ماجراجویانه، گردشگری سلامت، بوم‌گردی، صنایع‌دستی به صورت زنده ایجاد شده است.

او با بیان اینکه جذب بیماران عراقی در استان در دستور کار قرار دارد، افزود: هدف از شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی، جذب گردشگران داخلی و خارجی برای حضور در استان ایلام به عنوان پدیده نوظهور در بحث گردشگری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha