حضور متمایز کردستان در نمایشگاه گردشگری تهران/ فرهنگ اصیل مردم کردستان جاذبه‌ای ویژه برای گردشگران است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی گفت: استان گردشگرپذیر کردستان امسال در نمایشگاه گردشگری تهران حضوری متفات و متمایز دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، جواد واحدی روز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه 1402 در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در سالن 8 و 9  هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته ضمن تقدیر از حضور پررنگ کردستان در این نمایشگاه اظهار کرد: این استان نسبت به سال گذشته متفاوت به نمایشگاه آمد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به تمایز کردستان در این نمایشگاه نسبت به استان‌های دیگر و سال‌های گذشته، به‌ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری افزود: این استان اقدام به معرفی و ارائه ٨٠ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کرده که سرمایه‌گذاران در صورت تمایل می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کنند.

او با بیان اینکه فرهنگ اصیل مردم کرد می‌تواند جاذبه‌ای ویژه برای گردشگران باشد، عنوان کرد: کردستان دارای جاذبه‌های ویژه‌ای از جمله منطقه جهانی اورامانات است که فرهنگ اصیل در آن متبلور شده است.

واحدی یادآور شد: گردشگری کردستان در حوزه گردشگری بکر، بی‌بدیل‌ترین استان کشور، در حوزه میراث‌فرهنگی دارای قدمت بالا و در حوزه صنایع‌دستی جزو استان‌های برتر کشور است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی بیان کرد: از گردشگران داخلی و خارجی دعوت می‌شود کردستان را به عنوان مقصد گردشگری خودشان در همه ایام قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha