تقویم رویدادهای گردشگری و سامانه سرویس‌های بهداشتی کرمانشاه رونمایی شد

در آخرین روز هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تقویم رویدادهای گردشگری و سامانه اطلاعات سرویس‌های بهداشتی و مراکز رفاهی استان کرمانشاه رونمایی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، عصر روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه در آخرین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در غرفه استان کرمانشاه از تقویم رویدادهای گردشگری و سامانه اطلاعات داده‌های مکانی مجتمع‌های رفاهی و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی این استان رونمایی شد.

داریوش فرمانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: امروز با حضور وزیر محترم میراث‌فرهنگی شاهد رونمایی از ۲ اتفاق مهم در حوزه گردشگری استان کرمانشاه بودیم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: رونمایی از تقویم رویدادهای گردشگری استان به عنوان یک نیاز اساسی برای توسعه گردشگری کرمانشاه انجام شد.

او گفت: تقویم با پیگیری‌های مستمر و برنامه‌ریزی حوزه گردشگری اداره‌کل تهیه شده است که امیدواریم یک چشم انداز روشن از رویدادهای گردشگری استان در طول سال به گردشگران بدهد.

فرمانی افزود: با این اتفاق مهم از این پس دفاتر خدمات مسافرتی این امکان را دارند تا در بازه‌های زمانی مشخص اقدام به برگزاری تورهای گردشگری به مقصد استان برای بازدید از این رویدادها اقدام کنند.

او اظهار کرد: همچنین امروز از سامانه اطلاعات داده‌های مکانی مجتمع‌های رفاهی و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی این استان رونمایی شد که اتفاق بسیار مثبت در ارائه خدمات به گردشگران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: این اتفاق که در بستر سامانه کرمانشاه گشت انجام شده است، اطلاعات دقیقی از نقاط دارای سرویس بهداشتی و خدمات بین‌راهی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

او افزود: سامانه کرمانشاه گشت که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است اطلاعات جامعی از سفر به استان کرمانشاه در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که افزودن این خدمت جدید که مورد تاکید شخص وزیر محترم است به افزایش سطح خدمات این سامانه افزوده است.

فرمانی در خاتمه گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خوراک استان کرمانشاه در حوزه اطلاع‌رسانی و استفاده از روشهای نوین اقدامات مناسبی انجام داده است که چهار مورد آن رونمایی شد.

غرفه استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با دو تم اصلی گردشگری خوراک و دفاع مقدس شرکت کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha