رونمایی از موشن‌گرافی راهنمای اخذ موافقت اصولی طرح‌های گردشگری توسط استان اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: موشن‌گرافی راهنمای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری با هدف تسهیل اخذ موافقت اصولی طرح‌های این حوزه تهیه شده است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران از موشن‌گرافی راهنمای اخذ موافقت اصولی طرح‌های گردشگری که توسط اداره کل میراث‌فرهنگی استان تهیه شده است رونمایی شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: موشن‌گرافی راهنمای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری با هدف تسهیل اخذ مجوزهای این حوزه از طریق درگاه ملی مجوزها و درگاه تخصصی سامانه صدور موافقت اصولی تهیه شده است و می‌تواند در سطح کشور مورد استفاده سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

او تاکید کرد: با توجه به سامانه‌ای شدن کامل اخذ مجوزهای حوزه گردشگری و عدم لزوم مراجعه حضوری، این ویدیو برای راهنمایی سرمایه‌گذاران تهیه شده است و به زبان ساده مراحل لازم برای ثبت نام در درگاه ملی و سامانه تخصصی صدور موافقت اصولی، بارگزاری مدارک و درخواست مجوز را توضیح می‌دهد.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: رویکرد اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و راهنمایی سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است و این روند با تهیه ویدیوهای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان ادامه خواهد داشت.

معاون گردشگری کشور نیز در بازدید از غرفه استان اردبیل با مشاهده این موشن‌گرافی بر اهمیت آن به عنوان یک اقدام ابتکاری و قابلیت استفاده از آن در سراسر کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha