برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ۱۴۰۳ شهرستان زیرکوه

اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها در ستاد سفر ۱۴۰۳ به ریاست فرماندار برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌ نقل‌ از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی فرماندار زیرکوه با تقدیر و تشکر از تلاش‌هایی که طی سال گذشته در قالب ستاد خدمات سفر انجام شده، ضمن تأکید بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی و قضایی عضو ستاد برای نکوداشت حلول بهار و حضور مسافران در شهرستان گفت: همه مسئولین و دست‌اندرکاران وظیفه دارند محیط را همچون یک فضای فرح بخش و شاد برای مردم و مسافران آماده کنند.

فرماندار زیرکوه افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها، طبعا بر عهده شهرداری‌هاست که با زیباسازی و رسیدگی و سامان‌دهی مبلمان و سیمای کلی شهرها، شرایط را مهیای ورود و استقبالی ایمن از مسافران بهاری کند.

غیرتی همچنین به مصادف بودن بهار طبیعت و ماه نزول قرآن اشاره کرد و گفت: ایام عید مصادف با ماه مبارک رمضان است و باید رعایت شئونات اسلامی در این ایام لحاظ شود.

او همچنین از دو دغدغه مهم در ایام نوروز نام برد و بیان کرد: در حوزه تهیه اقلام اساسی نباید کاستی باشد و باید تمهیدات و تدابیر لازم از امروز اندیشیده و به کار گرفته شود. در حوزه بهداشت و درمان پیگیری‌ها به شکلی باشد که خلأ و خدای نکرده کمبود و نقصانی در خدمات‌رسانی در ایام پیش‌ رو وجود نداشته باشد.

در ادامه جلسه برخی مدعوین و اعضا، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مصوباتی با تأیید حاضران به تصویب رسید که برای اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

همچنین در این دیدار مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زیرکوه  گزارشی از فعالیت‌های گذشته در سال ۱۴۰۲ و هم چنین دستورالعمل ستاد سفر ۱۴۰۳ به حاضران ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112902175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha