جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ با حضور فرماندار و اعضای ستاد اجرایی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، معاونین فرماندار و دبیر ستاد و نیز اعضای کمیته‌های یازده‌گانه عضو این ستاد در محل فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، اسماعیل پورحسن روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ گفت: جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای کمیته‌های این ستاد برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لاهیجان گفت: این جلسه به منظور هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر دستگاههای اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام نوروز برگزار شد.

او گفت: نظارت بر تأمین و قیمت‌های کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مسافران، گردشگران و شهروندان نیز باید مدنظر ستاد قرارگرفته و بازرسی‌های به‌موقع از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت پذیرد و این موضوع به نحو مطلوب مدیریت شود.

اسماعیل پورحسن بیان کرد: در این جلسه راهکارهای افزایش ماندگاری و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha