هفدهمین نمایشگاه گردشگری بسیار خوب و مقتدر بود

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در ارزیابی برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: نمایشگاه هفدهم بسیار خوب و مقتدرانه برگزار شد و تقاضای حضور بخش خصوصی در این رویداد قابل توجه بود.

به  گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حرمت‌الله رفیعی با بیان این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سال گذشته با تغییر رویکرد قابل توجهی همراه بوده و روند مثبتی داشته است.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران افزود: از حدود سه الی چهار ماه گذشته استقبال بخش خصوصی و تلاش آنها برای یافتن مکان و متراژ غرفه مورد نظرشان قابل‌توجه بود و این موضوع نشان از افزایش تقاضا و به تناسب آن افزایش عرضه با متراژ بیشتر، نسبت به سنوات گذشته داشت.

رفیعی با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری متعلق به بخش خصوصی است، ادامه داد: بخش خصوصی باید برای حضور در نمایشگاه گردشگری اشتیاق داشته و در این رویداد حرف برای گفتن داشته باشد و خوشبختانه در نمایشگاه اخیر این امکان برای فعالان این حوزه فراهم آمد.

او همچنین مشارکت حوزه بین‌الملل را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشارکت رسمی ۱۱ کشور با نمایشگاه هفدهم آغازی برای توسعه و گسترش روابط با کشورهای هدف خواهد بود.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha