لزوم آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی سنندج برای خدمت به مسافران در ایام نوروز

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج بر لزوم آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، سیروان صنوبری روز یکشنبه 29 بهمن‌ماه 1402 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر سنندج ویژه نوروز 1403 که با حضور دبیر و روسای کمیته‌های تخصصی ستاد برگزار شد، گفت: تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای رونق و توسعه گردشگری در شهرستان است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج با تأکید بر همکاری و کوشش تمام اعضای ستاد در ایام تعطیلات اظهار کرد: دستگاه‌های مربوطه برای خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی باید در آمادگی کامل باشند.

او با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز افزود: باید نشاط اجتماعی همراه با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شود و مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرد.

صنوبری با بیان اینکه تأسیسات گردشگری این شهرستان برای پذیرش مسافران و گردشگران در ایام نوروز آمادگی کامل دارند، عنوان کرد: باید ضمن معرفی شایسته این شهرستان، با برنامه‌ریزی درست انگیزه مسافران را برای ماندگاری بیشتر کنیم.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج یادآور شد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و متناسب با ماه مبارک رمضان میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.

در پایان این جلسه اعضاء کمیته‌های ١٠ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان به ارائه راهکار و پیشنهاد برای رفاه حال مسافران نوروزی پرداختند .

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha